Klient

Ekipa Fast Llama:
- kierownik projektu: Bartłomiej Werewka, Julia Pawlik
- kamera, montaż: Andrzej Cader
- fotobudka AI: Tomasz Wieczorek
StoneX to międzynarodowa korporacja, zatrudniajaca ponad 4 400 pracowników i obsługująca ponad 54 000 klientów na całym świecie. W maju 2024 roku zorganizowaliśmy razem z wydarzenie dla lokalnej społeczności IT z Krakowa.
Po stronie Fast Llamy stało przygotowanie systemu rejestracji i obsługi gości, wybór i adaptacja miejsca do celów wydarzenia (sala na warsztaty dla około 30 uczestników oraz sala na konferencję dla około 150 osób), włącznie z zaproponowaniem opcji cateringowych oraz koordynacją całości. Po naszej stronie była także produkcja gadżetów dla gości wydarzenia. Podczas samej konferencji odpowiadaliśmy za interaktywną zabawę, w któej uczestnicy głosowali za pomocą swoich telefonów.
Musieliśmy sprostać wymaganiom klienta: stosunkowo krótkiemu czasowi realizacji, wyborze odpowiedniego, dobrze prezentującego się miejsca oraz zapewnieniu dobrej atmosfery, co zostało wypełnione w 100%!


Lokalizacja: KRAKÓW
Centrum Konferencyjne Fabryczna 13
Na miejsce wydarzenia wybraliśmy sprawdzoną przez nas lokalizację: Centrum Konferencyjne Fabryczna 13. Dzięki wcześniejszym współpracom i dobrym doświadczeniom byliśmy pewni, że CK_F13 spełni stawiane przed nim wymagania.
Warsztaty dla 30 osób, prowadzone przez specjalistów z MongoDB wymagały specjalnego podejścia. Chcieliśmy, aby odbyły się w wyjątkowym miejscu, tak, aby zapadły w pamięć zarówno prowadzącym, jak i uczestnikom. Wybraliśmy na ich lokalizację Browar Nowa Wytwórnia, znajdujący się na terenie kompleksu CK_F13. Samo miejsce dostosowaliśmy do potrzeb uczestników przez zadbanie o nagłośnienie oraz dostarczenie odpowiedniej liczby gniazd zasilających – tak, aby każdy z uczestników mógł wpiąć się ze swoim laptopem kiedy to konieczne.


Nad odpowiednią liczbą uczestników czuwał przygotowany przez nas system rejestracji i kontroli gości. Po zarejestrowaniu się na stronie, uczestnicy otrzymywali darmowy bilet z QR-kodem, który był skanowany przy wejściu na salę warsztatów oraz na główne wydarzenie. Wszystko odbywało się bez konieczności drukowania biletów.


Main Event
Główna część wydarzenia zgromadziła około 150 osób. Fast Llama odpowiadała za obsługę multimedialną całości: obraz wyświetlany za prelegentami, treści na prompterze dla prelegentów, a także oprawę audio.
Dodatkowo obsługiwaliśmy interaktywny quiz, do któego wykorzystaliśmy Mentimeter. Prowadzący przygotowali pytania ze swoich działów, a uczestnicy mogli wykazać się zdobytą podczas prezentacji wiedzą.



Fotobudka AI

W ramach atrakcji dla uczestników wydarzenia, Fast Llama przygotowała Fotobudkę AI – nasze autorskie rozwiązanie, które może wzbogacić każdy event!
W jednej części sali rozstawiliśmy stanowisko z zielonym ekranem (green screenem). Uczestnicy konferencji mogli zrobić sobie na nim zdjęcie jak w tradycyjnej fotobudce. Z jednym wyjątkiem – mogli na żywo wygenerować sobie tło korzystając ze sztucznej inteligencji! Rezultaty widzieli na telewizorze w czasie rzeczywistym.
Nasz pracownik obsługiwał urządzenie tak, aby uczestnicy konferencji mogli skupić się na kreatywnych pomysłach i dobrej zabawie. Do finalnego zdjęcia dodawana była ramka z logiem imprezy oraz hashtagiem. Uczestnicy otrzymywali zdjęcia z fotobudki do własnej dyspozycji w formie cyfrowej, na telefon lub maila.


Film podsumowujący wydarzenie
Zróbmy razem wydarzenie!
Napisz do nas używając formularza kontaktowego lub zadzwoń. Pomożemy w realizacji konferencji, gali, uroczystości. Obsłużymy multimedialnie salę, zrobimy transmisję do internetu lub udostępnimy sygnał dla stacji telewizyjnej. Wszystko jest w zasięgu ręki!
Andrzej: 517 077 105
Bartek: 696 972 785