Klient
Zakres obsługi
- strona WWW
- film dokumentalny
- fanpage FB
- sesje fotograficzne
- kreacje marketingowe
Początek
W połowie 2020 roku benedyktyni tynieccy zwrócili się do nas z prośbą o wsparcie w działaniach marketingowych. Chodziło o powstającą markę piwa TINECIA i Browar Benedyktynów Tynieckich.
Naszym pierwszym zadaniem było stworzenie minimalistycznej strony internetowej. Za projekt strony (a także logo browaru, logotyp marki Tinecia oraz etykiet na butelki) odpowiada znana graficzka Ewa Natkaniec.
Efektem tej pracy jest strona www.tinecia.pl
Równolegle do prac przy stronie internetowej przystąpiliśmy do tworzenia filmu dokumentalnego. Jego celem było przedstawienie marki Tinecia, idei stojącej za klasztornym piwowarstwem w wydaniu tynieckim oraz uwiarygodnienie tego, że za produkcję piwa od początku do końca odpowiadają tynieccy mnisi.
Przygotowując film, razem z dwoma benedyktynami – o. Wojciechem i br. Romanem – pojechaliśmy do browaru rzemieślniczego, aby zarejestrować proces powstawania piwa TINECIA.
Dalsza współpraca
Dzięki naszemu pełnemu zaangażowaniu udało się wypracować rozwiązania, z których klient jest w pełni zadowolony. Otworzyło to nam drogę do dalszej współpracy.
Obecnie zajmujemy się tworzeniem internetowego profilu marki w serwisie Facebook. Organizujemy także sesje zdjęciowe i tworzymy kreacje marketingowe wykorzystywane w płatnych kampaniach reklamowych.